Πανελλήνιες..

{ LittlePrince2s @ 02/06/2008, 17:27:38 }

Όλοι ξέρετε τι σημαίνει να δίνεις Πανελλήνιες..ο καθένας με τον τρόπο του..

Σας παραθέτω λοιπόν παρακάτω, ένα γράμμα, που έστειλε μια κοπέλα στην Athens Voice,το οποίο με εκφράζει απόλυτα, καθώς μου θύμισε πως ακριβώς αισθανόμουν όταν έδινα και εγώ..Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να καταλαβαίνουν οι μεγαλύτεροι


{ LittlePrince2s @ 02/06/2008, 17:42:05 }

Ένας χρόνος τώρα...ένας χρόνος γεμάτος παρελάσεις από γιατί, από πώς. Επιθυμίες που έχουν βαλτώσει. Που περιμένουν το καλοκαίρι για να φωνάξουν πως τόσο καιρό ανέπνεαν ασθματικά. Πως είναι βυθισμένες στο κενό. Σ' ένα κενό που δεν ζήτησα. Που μου επέβαλαν σαν όρο για να αγγίξω στο μέλλον τα όνειρά μου κι εγώ υπέγραψα χωρίς να έχω εναλλακτική επιλογή. Ένας χρόνος ανησυχίας με μουσική υπόκρουση άλλοτε την αισιοδοξία κι άλλοτε το φόβο και την ανασφάλεια. Κι εγώ να προσπαθώ να σταματήσω τη μουσική αυτή σύνθεση. Μάταια... Και ο τόνος να αλλάζει χωρίς προειδοποίηση. Είναι αλήθεια. Δάκρυσα πολλές φορές. Γιατί δεν μου ταιριάζει ο ανταγωνισμός. Γιατί καιρό τώρα σαν αεικίνητο εκκρεμές ταλαντεύομαι ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία και όποτε πάω να αγγίξω το στόχο μου, βυθίζομαι και πάλι στο κενό νιώθοντας αβέβαιη. Γιατί η δοκιμασία είναι που τελικά έχει σημασία και όχι το αποτέλεσμα. Η αναμέτρηση με τις δυνάμεις σου και όχι με τους άλλους. Η μάχη με τις επιθυμίες και τις ανάγκες σου. Η απάντηση στο πόσο μπορείς να αντέξεις μετέωρος... Και αυτό που σε φοβίζει περισσότερο απ'όλα είναι αυτό που σε περιμένει. Όχι το αποτέλεσμα - όπως σου είπα - αλλά το αν, μετά απ'αυτή τη διαμάχη του θέλω και του πρέπει, θα είσαι ακόμα παιδί. Το παιδί που κυνηγάει το όνειρο, που δεν υπακούει στις επιταγές των άλλων, που δεν ναρκώνει τις επιθυμίες του, που φωνάζει μπορώ να τα καταφέρω... το παιδί που ήσουν πριν το σπρώξουν στο κενό των Πανελληνίων.


{ ROSEBUD @ 02/06/2008, 18:15:33 }

Λες να μην καταλαβαίνουν οι μεγαλύτεροι,αν πέρασαν από πανελλήνιες?


{ LittlePrince2s @ 02/06/2008, 18:24:09 }

Εννοώ να καταλάβουν την ψυχολογία των παιδιών που δίνουν..γιατί δυστυχώς οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι ένα τίποτα...αλλά δεν είναι έτσι..


{ charm_quark @ 17/02/2009, 12:09:00 }

Θα ενδιαφέρει ταμάλα τις φιλολόγους αυτού του forum, και ιδιαίτερα όσες κάνουν μαθήματα σε γ' λυκείου!!!!!!!!



Ο κ. Υπουργός Παιδείας μας, ανακοίνωσε σήμερα (ή σήμερα το άκουσα στο ραδιόφωνο) ότι λέει η βαρύτητα της έκθεσης θα μειωθεί στις Πανελλήνιες από φέτος!!!!!

Είπε λέει ότι θα μετράει 10 βαθμούς λιγότερους, απο τα μισούς που μετρούσε, μαζί με τις ασκήσεις της Νεοελληνικής. Οι ασκήσεις θα μετράνε τώρα 10 περισσότερο. Αυτό έγινε λέει για να είναι πιο αντικειμενική η αξιολόγηση των γραπτών. (Θα έλεγα κάτι για τον ΑΣΕΠ τώρα και τα διδακτικά.... αλλά δεν είναι του παρόντος!)



Ο λόγος που γίνεται αυτή η αλλαγή μου φαίνεται καλός, από την άλλη, δεν αλλάζεις την ύλη ή τον τρόπο εξέτασης, 3 μήνες προ πανελλαδικών my friend!!!!!!!!!!!! Υπάρχουν κάποιοι που έχουν στηρίξει ένα χρόνο δουλειάς σε αυτό, υπάρχουν τα παιδιά που διαβάζουν ένα χρόνο και βάλε για να εξεταστούν με το συγκεκριμένο τρόπο και τέλος πάντων... βάλε ένα πρόγραμμμα!!!! Εφάρμοσε το απο τον άλλο χρόνο!!!!


{ k@Tie @ 17/02/2009, 12:41:08 }

εσυ στα αλήθεια περιμένεις πρόγραμμα απο τους βουλευτές μας; ή πιστέυεις οτι θα σκεφτούν τον μαθητή που δίνει αν θα προλάβει να διαβάσει σύμφωνα με τις αλλαγές; μη σου πώ οτι μπορεί να το κάναν και επιτηδες για να κοπεί λαός


{ Doureios-Ipnos @ 21/02/2009, 11:17:57 }

για μένα αυτη η αλλαγή δείχνει πολύ απλά πόσο επιφανειακά αντιμετωπίζει κ ο νέος υπουργός το θέμα.

έχω αναλύσει αλλού γιατί για μένα η έκθεση έχει λόγο ύπαρξης (προσπαθησα αλλα δε μπόρεσα να βρω το σχετικό τόπικ για να σας παραπέμψω!)

 το πρόβλημα δεν είναι αυτή καθαυτή η έκθεση θεωρώ αλλά ο τρόπος με τον οποίο γίνετια το μάθημα και το ποιοι βαθμολογούν.

αντί λοιπόν να αντιμετωπίσει το θέμα στη βάση του, καταλήγει στον πιο εντυπωσιακό τρόπο!

μ αυτή τη λογική θα πρέπει να καταργήσει όλα τα κομμάτια των θεωρητικών μαθημάτων όπου δεν γράφεις παπαγαλία, γιατι οι βαθμολογητές δεν έχουν την κρίση να βαθμολογήσουν σωστά αυτόν που ξέρει να σκέφτεται (έστω όχι σαν να είναι ακαδημαϊκός 200 χρονών) κ βολεύονται στο να βάζουν τις βαθμαρες σ αυτους που αποστηθίζουν ό,τι τους δοθεί!

 επίσης μπορούμε να πρικοψουμε όσ μαθήματα βλέπουμε ότι δυσκολέυουν τους μαθητές!



καλά ρε παιδιά, είμαστε σοβαροί?

το ότι η ύλη ειναι αδύνατον να βγει στο σχολέιο και το ότι οι ερωτήσεις μπορουν να απαντηθούν μόνο αν κάνει κάποιος φροντιστήρια (που έτσι μονο μπορει να βγει κ η ύλη) δεν το βλέπει κανεις?

δε μπορώ, θα με πιάσει υστερία!!!

εγώ ξέρω ότι π΄ρωτα θέτεις τους στόχους και μετα μελετάς πώς θα τους πετύχεις!!

μ αυτα που γίνονται στον τομέα της παιδείας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου για ένα πραγμα ειμαι σιγουρη:στόχος δεν είναι η πραγματική παιδεία!

τι σκ@τά έχουν μέσα στα κλούβια τα κεφάλια τους ούτε κ αυτοί το ξέρουν!


{ charm_quark @ 21/02/2009, 22:16:17 }


τι σκ@τά έχουν μέσα στα κλούβια τα κεφάλια τους ούτε κ αυτοί το ξέρουν!
Αφου είπες ήδη τι έχουν μέσα στο κεφάλι τους... θέλεις να σου απαντήσω;;;



ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑ. ΑΠΟ ΠΑΝΩ!


Υπάρχουν 8 μηνύματα σε αυτό το θέμα